We zitten op een andere site - Reisverslag uit Tours, Frankrijk van MichielJan Santiago - WaarBenJij.nu We zitten op een andere site - Reisverslag uit Tours, Frankrijk van MichielJan Santiago - WaarBenJij.nu

We zitten op een andere site

Door: MichielJan

Blijf op de hoogte en volg MichielJan

08 Mei 2016 | Frankrijk, Tours

Wegens problemen zijn wij veranderd van website.
Je kunt ons nu volgen op

MichielJan.simpelsite.com

We hebben het vertrek en de eerste dagen verslagen. Morgen rusten wij uit en hebben we tijd om het vervolg te doen.

Voor nu wensen wij jullie een goede nachtrust. Wij hebben die ook nodig want we hebben vandaag van Orleans naar Tours gefietst. De GPS had toch gelijk: bijna 140 km.

Groeten Michiel en Jan

  • 08 Mei 2016 - 22:51

    Truus Kuijs:

    Hallo Jan en Michiel,
    Het is me nog niet geheel gelukt om het reisverslag te lezen.
    Wel zie ik staan dat jullie 28 december terug komen, dat zal toch wel eerder zijn mag ik hopen.
    Ook voor jullie "hum hum" zal dat beter zijn, het lijkt me zo eeltig worden.
    Fijne rustdag in Tours.

  • 08 Mei 2016 - 23:05

    Jeanne Lammertink:

    Dag Jan en Michiel,
    Ik ben misschien wat dom, maar waar kan ik jullie verslag vinden? MichielJan.simpelsite.com geeft me geen uitsluitsel.
    Goed dat jullie al zo ver gevorderd zijn en een dagje rust inlassen. Op de weerkaart zagen we flinke bewolking en regen aankomen. Hopelijk gaat dat aan jullie voorbij of hooguit tijdens jullie rustdag.
    Bon camiño.

  • 09 Mei 2016 - 10:44

    Theo Reyman:

    Beste Jan en Michiel,

    Fijn dat de reis voorspoedig verloopt. Ik hoop dat jullie ook van Tours hebben genoten. Daar hebben wij bijzondere herinneringen aan. We bezochten daar een aantal keren het hoofdpostkantoor, toen wij onze tentstokken waren vergeten, die zouden worden nagezonden. Dat gebeurde overigens pas een week later toen wij in Zuid-Frankrijk waren, maar dit terzijde. Intussen bereiden wij ons voor op onze toertocht naar het zuiden, die a.s. zondag begint.

    Goede reis verder!

    Theo (en natuurlijk ook) Marja.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

MichielJan

Vrienden samen op weg naar Santiago de Compostella.

Actief sinds 23 April 2016
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 5382

Voorgaande reizen:

30 April 2016 - 28 December 2016

Op weg naar Jacobus

Landen bezocht: